Kære medlemmer og forældre
Slangerup badmintonklub indkalder hermed til den årlige ordinære generalforsamling, torsdag den 18. september 2025 fra kl. 17.00 - 19.00.
Generalforsamlingen afholdes i mødelokalet ”Sælen” (den lave bygning bag udendørsfitness området bag caféen), hvor der vil blive budt på noget at drikke til de fremmødte.
Evt. indkomne forslag, som ønskes behandlet under punkt 5, skal være modtaget af formanden på mail: formand@slangerup-badminton.dk senest den 11. september 2025.
Dagsorden ifølge foreningens vedtægter §11:
1) Valg af dirigent og referent
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Forelæggelse af årsrapport (inkl. revideret regnskab) for det forløbne år til godkendelse
4) Forelæggelse af bestyrelsens budget- og kontingentforslag for det kommende år
5) Behandling af indkomne forslag
6) Valg af formand (i ulige år)
7) Valg af kasserer (i lige år)
8) Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer (1 i ulige år og 2 i lige år)
9) Valg af 1 suppleant til bestyrelsen gælder for 1 år
10) Valg af revisor og revisorsuppleant gælder for 1 år
11) Eventuelt